Farmársky štýl...
Pridané: 17.12.2012 21:15:00 Počet zobrazení: 3700
17 December 2012
Traja bratia Petersenovci zo štátu Kansas urobili hudobný klip na dnes už neuveriteľne populárnu pieseň skupiny PSY z Južnej Kórey "Gangnam Style". Prerobili tento hit na paródiu s názvom " Farmer Style - Farmársky štýl."
Iba za 13 dní si hudobný klip, "Farmer Style" pozrelo viac ako 10 miliónov ľudí z celého sveta na YouTube.
Ako bolo vtipne a aj s veľkou dávkou irónie uvedené v editoriále známeho Kanadského Capital-Journal:
„Kto už dnes potrebuje Gangnam style, keď my máme Farmer Style!“
Kliknite na dole umiestnený obrázok na zobrazenie tejto vtipnej paródie!
Text pesničky sa začína slovami:
“We love agriculture, and we want the world to know it”
“We all need farmers to provide us with our food, food, food, food!”
Voľný preklad:
"Milujeme poľnohospodárstvo, a chceme, aby to svet vedel"
"Všetci potrebujeme farmárov, aby nám zabezpečili, jedlo, jedlo, jedlo!"
Ako uvádza CNBC, toto video pomohlo vrátiť rodinné farmárčenie a poľnohospodárstvo späť na "internetové mapy" a trio bratov sa v okamihu zmenilo na neoficiálnych vyslancov poľnohospodárstva, ktorí pomáhajú preklenúť „priepasť“ medzi spotrebiteľmi a farmármi.
Cieľom klipu bolo upriamiť pozornosť na to, kto naozaj sme a ako tvrdo na farme pracujeme, aby sme „nakŕmili svet," hovorí Greg Peterson, jedna z hviezd na videu. Veľké mestá sú príliš ďaleko od miest, z ktorého jedlo pochádza.
Posledné prieskumy urobené v uliciach veľkých miest USA týkajúce sa farmárčenia len potvrdzujú obavy Petersonovcov, že mnohí Američania si ani neuvedomujú, že sú vzdialení od toho, ako sa reálne vyrábajú potraviny.
Veľa spotrebiteľov opýtaných v rámci tejto kampane nepoznalo mnohé z dôležitých faktov o poľnohospodárstve v USA, napríklad vrátane tých, ako veľa ľudí „nachová“ jeden americký farmár, dnes to predstavuje číslo 155 a tiež koľko pracovných miest je podporovaných cez odvetvie poľnohospodárstva (24 miliónov).
Kliknutím na tento odkaz si pozrite 10 minútové video týkajúce sa tohto prieskumu tu.